In u ghjugnu di u 2010, Jiangyin Xinghong Eyewear Case Co., Ltd

Jiangyin Xinghong Eyewear Case Co., Ltd. hè una impresa in rapida crescita chì integra a produzzione è a vendita.Dopu più di deci anni di sforzi incessanti, hè diventatu unu di i principali produttori è fornitori di casi di lunette in Wuxi, Jiangsu.prestigiosu.A cumpagnia hà attualmente un dipartimentu di pruduzzione, un dipartimentu di cuncepimentu è sviluppu, un dipartimentu di vendita, è una squadra di cummerciale straneru, chì ponu furnisce i clienti cun un numeru illimitatu di prudutti è servizii persunalizati.A nostra tecnulugia di produzzione è tecnulugia sò sempre state à u livellu domesticu di punta.I nostri prudutti coprenu quasi tutti i tipi di casse di lunette nantu à u mercatu, cumpresi i materiali ...Bellu disignu è almacenamentu faciule.

Avemu un magazzinu di materiale di 2000 metri quadrati, è avemu ogni materiale in stock.Quandu certi clienti sò in furia, pudemu mandà a carta di culore di u materiale.Dopu chì u cliente sceglie u culore, pigliamu u materiale da u magazzinu è pruducia per u cliente, cusì chì U tempu di pruduzzione di u materiale hè scurciatu, è cunsegna a merchenzie in anticipu per i nostri clienti sottu à a cundizione di guarantisci a qualità.

Avemu un staffu di magazzinu per sorte è mantene questi stampi, sorteranu i stampi è li cuntrollanu regularmente, quandu pruduciamu grandi merchenzie, avemu bisognu di stampi per stu pruduttu, u numeru di stampi utilizati per ogni pruduttu hè diversu, u prucessu di fabricazione di stampi. Diversi materiali portanu à diverse qualità di i prudutti.Per esempiu, e lame di taglio di stampi sò spartuti in taglio laser è taglio ordinariu.I bordi di i prudutti di taglio laser sò più lisci, è i bordi di u tagliu ordinariu ùn sò micca lisci.Sò usati in prudutti di diversi prucessi.On, perchè a tarifa di u moldu hè diversu, u prezzu di u pruduttu hè ancu diversu.

Semu una cullizzioni di fabbriche è magazzini.A fabbrica hè a surgente di merchenzie.A tenda vi furnisce una sperienza di cunsumu piacevule.À u listessu tempu, avemu ancu i prezzi all'ingrossu più costuali.Hè a nostra rispunsabilità di lascià voi cumprà i prudutti di megliu qualità per u minimu soldi.

I nostri servizii è prudutti sò esportati in più di 40 paesi è regioni in u mondu, è sò stati bè ricevuti da i clienti in casa è in l'esteru.

U nostru scopu hè "l'apprendimentu è l'innuvazione, a lotta per a perfezione"

Servite u Munnu: Facemu sempre u nostru megliu per offre i migliori servizii è i prezzi più cumpetitivi cù merchenzie di alta qualità per i nostri clienti, hè u modu chì vincemu i nostri clienti.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2010