Dimensione di u mercatu glubale di i prudutti di occhiali è miopia glubale

1. Fattori multipli prumove l'espansione di u mercatu globale di occhiali

Cù a migliione di u standard di vita di e persone è a migliione di a dumanda di cura di l'ochji, a dumanda di e persone per a decorazione di l'occhiali è a prutezzione di l'ochji hè in crescita, è a dumanda di diversi prudutti di l'occhiali hè in crescita.A dumanda glubale di currezzione otticu hè assai grande, chì hè a dumanda più basica di u mercatu per sustene u mercatu di l'occhiali.Inoltre, a tendenza di l'invechjamentu di a pupulazione glubale, u tassu di penetrazione in continua crescita è u tempu d'utilizazione di i dispositi mobili, a sensibilizazione crescente di a prutezzione visuale di i cunsumatori, è u novu cuncettu di cunsumu di bicchieri diventeranu ancu una spinta impurtante per l'espansione cuntinuata di l'occhiali. mercatu globale di lunettes.

2. A scala di u mercatu glubale di i prudutti di i bicchieri hà risuscitatu in tuttu

In l'ultimi anni, cù a crescita cuntinuu di a spesa globale per capita per i prudutti di l'occhiali è a crescita di a pupulazione, a dimensione di u mercatu glubale di i prudutti di l'occhiali hè stata in espansione.Sicondu i dati di Statista, una agenza di ricerca glubale, a dimensione di u mercatu glubale di i prudutti di l'occhiali hà mantinutu una bona tendenza di crescita dapoi u 2014, da US $ 113,17 miliardi in 2014 à US $ 125,674 miliardi in 2018. In 2020, sottu a influenza di u COVID -19, a taglia di u mercatu di i prudutti di lunette vi inevitabbilità calà, è hè aspittatu chì a taglia di u mercatu falà daretu à $ 115,8 miliardi.

3. Distribuzione di a dumanda di u mercatu di i prudutti di vetru glubale: l'Asia, l'America è l'Europa sò i trè più grandi mercati di cunsumatori in u mondu

Da a perspettiva di a distribuzione di u valore di u mercatu di l'occhiali, l'America è l'Europa sò i dui mercati maiò in u mondu, è a proporzione di vendite in Asia hè ancu crescente, occupanu gradualmente una pusizione impurtante in u mercatu globale di l'occhiali.Sicondu i dati di Statista, una agenzia di ricerca glubale, i venditi di l'Americhi è l'Europa anu cuntatu più di 30% di u mercatu glubale da 2014. Ancu s'è a vendita di i prudutti di vetru in Asia hè più bassu di quelli in l'America è L'Europa, u rapidu sviluppu ecunomicu è u cambiamentu di u cuncettu di cunsumu di e persone in l'ultimi anni anu purtatu à un incrementu sustanziale in a vendita di prudutti di vetru in Asia.In 2019, a quota di vendita hè aumentata à 27%.

Affettatu da a situazione epidemica in 2020, l'Americhe, l'Europa, l'Africa è altri paesi riceveranu un grande impattu.Grazie à e misure pertinenti per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in Cina, l'industria di l'occhi in Asia soffrerà un picculu impattu.In 2020, a proporzione di vendite di u mercatu di l'occhiali in l'Asia aumenterà sustancialmente.In 2020, a proporzione di vendite di u mercatu di l'occhi in Asia serà vicinu à u 30%.

4. A dumanda potenziale per i prudutti di i vetru glubale hè relativamente forte

L'occhiali ponu esse divisi in vetri per miopia, vetri per ipermetropia, vetri per presbiti è vetri astigmatici, vetri piatti, occhiali per computer, occhiali di protezione, occhiali di protezione, occhiali di protezione, occhiali di notte, occhiali sportivi, occhiali sportivi, occhiali di protezione, occhiali da sole, occhiali da sole, occhiali da gioco, occhiali da sole e altri. prudutti.Frà elli, i vetri di prossimità sò u segmentu principale di l'industria di fabricazione di vetri.In 2019, l'OMS hà publicatu u Rapportu Mundiale nantu à a Visione per a prima volta.Stu rapportu riassume u numeru stimatu di parechje malatie oculari impurtanti chì causanu disabilità visuale in u mondu basatu annantu à i dati di ricerca attuale.U rapportu mostra chì a miopia hè a malatia oculare più cumuna in u mondu.Ci hè 2,62 miliardi di persone cun miopia in u mondu, 312 milioni di quali sò i zitelli sottu à l'età di 19. L'incidenza di a miopia in l'Asia orientale hè alta.

Da a perspettiva di a miopia glubale, secondu a prediczione di l'OMS, u numeru di miopia glubale righjunghji 3.361 miliardi in 2030, cumprese 516 milioni di persone cun miopia alta.In generale, a dumanda potenziale per i prudutti di vetru glubale serà relativamente forte in u futuru!


Tempu di Postu: Feb-27-2023