Dimensione di u mercatu mundiale di i prudutti di occhiali è miopia mundiale

1. Parechji fattori prumove l'espansione di u mercatu mundiale di l'occhiali

Cù u migliuramentu di u livellu di vita di a ghjente è u migliuramentu di a dumanda di cura di l'ochji, a dumanda di a ghjente per a decorazione di l'occhiali è a prutezzione di l'ochji hè in crescita, è a dumanda di diversi prudutti di occhiali hè in crescita. A dumanda mundiale di currezzione ottica hè assai grande, chì hè a dumanda di u mercatu più basica per sustene u mercatu di l'occhiali. Inoltre, a tendenza di l'invecchiamentu di a pupulazione mundiale, u tassu di penetrazione è u tempu d'usu in continua crescita di i dispositivi mobili, a crescente cuscenza di a prutezzione visuale di i cunsumatori, è u novu cuncettu di cunsumu di occhiali diventeranu ancu una spinta impurtante per a cuntinua espansione di u mercatu mundiale di l'occhiali.

2. A scala di u mercatu mundiale di i prudutti di vetri hè cresciuta in generale

In l'ultimi anni, cù a crescita cuntinua di a spesa mundiale per capita per i prudutti di l'occhiali è a dimensione crescente di a pupulazione, a dimensione di u mercatu mundiale di i prudutti di l'occhiali hè stata in espansione. Sicondu i dati di Statista, un'agenzia di ricerca mundiale, a dimensione di u mercatu mundiale di i prudutti di l'occhiali hà mantinutu una bona tendenza di crescita dapoi u 2014, da 113,17 miliardi di dollari americani in u 2014 à 125,674 miliardi di dollari americani in u 2018. In u 2020, sottu l'influenza di u COVID-19, a dimensione di u mercatu di i prudutti di l'occhiali diminuirà inevitabilmente, è si prevede chì a dimensione di u mercatu tornerà à 115,8 miliardi di dollari.

3. Distribuzione di a dumanda di u mercatu di i prudutti di vetri mundiali: l'Asia, l'America è l'Europa sò i trè più grandi mercati di cunsumu in u mondu

Da u puntu di vista di a distribuzione di u valore di u mercatu di l'occhiali, l'Americhe è l'Europa sò i dui principali mercati in u mondu, è a proporzione di e vendite in Asia hè ancu in crescita, occupendu gradualmente una pusizione impurtante in u mercatu mundiale di l'occhiali. Sicondu i dati di Statista, un'agenzia di ricerca mundiale, e vendite di l'Americhe è di l'Europa anu rapprisintatu più di u 30% di u mercatu mundiale dapoi u 2014. Ancu s'è e vendite di i prudutti di l'occhiali in Asia sò più basse chè quelle in l'Americhe è in Europa, u rapidu sviluppu ecunomicu è u cambiamentu di u cuncettu di cunsumu di e persone in l'ultimi anni anu purtatu à un aumentu sustanziale di e vendite di prudutti di l'occhiali in Asia. In u 2019, a quota di vendita hè aumentata à u 27%.

Affettati da a situazione epidemica in u 2020, l'Americhe, l'Europa, l'Africa è altri paesi riceveranu un grande impattu. Grazie à e misure pertinenti per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in Cina, l'industria di l'occhiali in Asia subirà un picculu impattu. In u 2020, a proporzione di e vendite di u mercatu di i prudutti di l'occhiali in Asia aumenterà sustanzialmente. In u 2020, a proporzione di e vendite di u mercatu di i prudutti di l'occhiali in Asia serà vicina à u 30%.

4. A dumanda putenziale di prudutti di vetri mundiali hè relativamente forte

L'occhiali ponu esse divisi in occhiali per miopia, occhiali per ipermetropia, occhiali presbiti è occhiali astigmatici, occhiali piatti, occhiali per computer, occhiali protettivi, occhiali protettivi, occhiali da notte, occhiali sportivi, occhiali sportivi, occhiali protettivi, occhiali da sole, occhiali da sole di ghjocu, occhiali da sole è altri prudutti. Frà questi, l'occhiali di prossimità sò u segmentu principale di l'industria di fabricazione di occhiali. In u 2019, l'OMS hà publicatu per a prima volta u Rapportu Mundiale nantu à a Visione. Stu rapportu riassume u numeru stimatu di parechje malatie oculari impurtanti chì causanu deficit visivi à u livellu mundiale basatu annantu à i dati di ricerca attuali. U rapportu mostra chì a miopia hè a malatia oculare più cumuna in u mondu. Ci sò 2,62 miliardi di persone cun miopia in u mondu, 312 milioni di e quali sò zitelli di menu di 19 anni. U tassu d'incidenza di a miopia in l'Asia Orientale hè altu.

Da u puntu di vista di a miopia mundiale, secondu a previsione di l'OMS, u numeru di miopia mundiale righjunghjerà 3,361 miliardi in u 2030, cumprese 516 milioni di persone cun miopia elevata. In generale, a dumanda putenziale di prudutti di occhiali mundiali serà relativamente forte in u futuru!


Data di publicazione: 27 di ferraghju 2023